نمایش ابلهانه با مزدوران وزارت اطلاعات آخوندها در باره کودکان کمپ اشرف در سوئد 

به تلافی دادگاه دژخیم حمید نوری به موازات نمایش فیلم سرهنگ ثریا در داخل ایران و محاکمة غیابی بیش از ۱۰۰ تن از مجاهدین توسط قضائیه جلادان برای صدور احکام اعدام 

 وزارت بدنام به موازات تبلیغات گسترده برای نمایش فیلم سرهنگ ثریا در داخل ایران و به تلافی دادگاه دژخیم حمید نوری، همزمان با محاکمه غیابی بیش از ۱۰۰ تن از مجاهدین توسط قضائیه جلادان برای صدور احکام اعدام، مزدورانش را برای یک فقره فیلم‌سازی ابلهانه در باره کودکان اشرف بسیج کرده است تا در اذهان غربی بی عاطفه بودن مجاهدین را نسبت به بچه‌هایشان ثابت کند. در این فیلم که چهارشنبه شب ۱۱ بهمن در یوتوبوری در یک سالن ۱۰۰ نفره که بیش از نیمی از آنها سوئدی‌های بی اطلاع بودند به روی صحنه آمد، چهار مزدور بچه‌ی لو رفته یا افشا شده از قبیل امیر یغمایی به خدمت گرفته شده بودند. بچه مزدورانی که از جنگ کویت برای این که در مهیب‌ترین بمباران‌ها سالم بمانند، توسط مجاهدین با هزینه و زحمت بسیار از عراق به اروپا فرستاده شدند اکنون در خدمت اطلاعات آخوندها به چریدن مشغولند. آنان به کلی از آنچه بر کودکان زباله‌گرد و کارتن‌خواب در ایران می‌گذرد، یا آنچه بر سر کودکان غزه و اوکراین آمده، بی‌خبرند و در چرخ گوشت رژیم پلید آخوندی و شیطان‌سازی‌هایش از مجاهدین، عاری از کم‌ترین احساس انسانی هستند. این درست بر خلاف و رو در روی ۵۳۸ جوانی است که سال گذشته در قضایای کودک سرباز که اطلاعات آخوندی علیه مجاهدین علم کرده بود در یک بیانیه بیادماندنی به روشن‌ترین مرزبندیها با رژیم اعدام و قتل‌عام و مزدورانش مبادرت کردند (اطلاعیه سازمان مجاهدین خلق ایران به تاریخ ۲۰ دی ۱۴۰۱ -۱۰ ژانویه ۲۰۲۳).

در ناشیگری فیلم‌سازی‌هایی که تاکنون صدها فقره آن در سینماهای سراسر ایران علیه مجاهدین و مقاومت ایران به نمایش در آمده همین بس که اسم مصطفی محمدی مأمور لو رفته اطلاعات آخوندها، همچنین ایرج مصداقی مزدور نفوذی و لوییزا هومریش خبرنگار بسیجی دوست وزارت، آشکارا در شمار دست‌اندرکاران به چشم می‌خورد. به نظر می‌رسد کارشناسان ابتکارات وزارتی باید نزد «ابتکار کارشناسان ایران» که اخیراً برملا شد آموزش ببینند تا محصول کارشان به این حد احمقانه و مسخره نباشد!

 این تکرار همان نمایش‌ها و بساط مفتضح وزارت اطلاعات رژیم آخوندی در مقابل دادگاه دژخیم حمید نوری در ۱۹ و ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ (۹ و ۱۰ ژوئن ۲۰۲۲) در استکهلم با اجیر کردن مزدوران برای نصب پلاکارد و لجن‌پراکنی علیه مجاهدین و مقاومت ایران است. شعبه وزارت اطلاعات موسوم به هابیلیان در پشت این بساط و نمایش‌ها بود. آن نمایش با به کار گرفتن مزدوری به نام «دکتر شایان» در ۲۰ تیر ۱۴۰۱ (۱۱ ژوئیه ۲۰۲۲) مجدداً در استکهلم تکرار شد.

این بار اما صدها تن از هموطنان ما در مرکز شهر یوتوبوری در یک تظاهرات اعتراضی که بیش از ۳ ساعت جریان داشت، نمایش وزارتی و بازیگران روحوضی را برملا و مفتضح کردند.

به قرار اطلاع شماری از شخصیت‌های برجسته سیاسی و کلیسا، پیشاپیش گردانندگان فستیوالی را که این فیلم (کودکان کمپ اشرف) به آن قالب شده بود، از چند و چون قضایا و کارکرد اطلاعات آخوندها در این خصوص (که یک سر آن به انجمن نجاست در یزد می رسد) مطلع کرده بودند.

شورای ملی مقاومت ایران

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم

۱۱ بهمن ۱۴۰۲ 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: 

🙏لطفا به اشتراک بگذارید