شورای ملی مقاومت ایران افشا می‌کند
کارخانه فوق سری پهپاد رژیم و یک مرکز مهم آزمایش و
آموزش پهپادهای دوربرد به سرکردگان سپاه و گروه‌های نیابتی
 
این مرکز در منطقه گنجینه
حدود ۱۰ کیلومتری شمال شهر قم
و در شرق جاده تهران قم واقع شده است
و در طی سالیان مستمراً گسترش یافته است
 
گزارش تلگراف لندن
از افشاگری جدید شورای ملی مقاومت ایران
(کمیسیون امنیت و ضدتروریسم)
 
تلگراف لندن:
رژیم ایران به شبه‌نظامیان حزب‌الله
برای انجام حملات پهپادی
در یک پایگاه فوق سری که به‌سرعت در
حال گسترش است آموزش می‌دهد
 
تلگراف لندن:
مرکز گنجینه که تاکنون مخفی مانده است
میزبان تروریستهای منطقه از جمله حزب‌الله است
که در حال حاضر در سراسر خاورمیانه هرج و مرج ایجاد می‌کنند
 
حسین عابدینی معاون نمایندگی شورای ملی مقاومت در انگلستان:
تحولات ماههای اخیر ثابت کرده است
که سر مار از نظر جنگ‌طلبی و صدور ترور در خاورمیانه
رژیم آخوندی در تهران است
 
وقت آن است که سپاه پاسداران
در لیست تروریستی قرار داده شود
این پیش نیاز ضروری برای صلح و آرامش
در منطقه و جهان است
 
کارخانه فوق سری پهپاد ایران که به‌سرعت در حال گسترش است، جایی است که حزب‌الله در آن آموزش می‌بیند.
اسناد طبقه‌بندی شده افشا شده نشان می‌دهد که چگونه با وجود تحریم‌ها حجم تولید پهپاد سه برابر شده است.
تلگراف انگلستان روز ۱۶ اردیبهشت فاش می‌کند که رژیم ایران به شبه‌نظامیان حزب‌الله برای انجام حملات پهپادی در یک پایگاه فوق سری که به‌سرعت در حال گسترش است، آموزش می‌دهد.
بر اساس اسناد محرمانه افشا شده سپاه پاسداران، با وجود تحریم‌های آمریکا، ابعاد تأسیسات پهپادی در ایران از زمان تأسیس در سال ۲۰۰۶ سه برابر شده است.
این مرکز، که در پنج مایلی قم، قرار دارد امروز از باند ۵۰۰متری به ۱۵۰۰متر گسترش یافته است.
اطلاعات نشان می‌دهد که دیکتاتور ایران در سال ۲۰۰۴ دستور تمرکز، تقویت و توسعه سریع فعالیت‌های تولید هواپیماهای بدون سرنشین را توسط شرکت صنایع هوایی قدس، سازنده اصلی پهپادهای رژیم، داده است.
مقر مرکزی پهپاد متعلق به نیروی قدس با وجود قرار گرفتن در لیست تحریم‌های خزانه‌داری آمریکا از ۱۲دسامبر ۲۰۱۳، هم‌چنان به گسترش خود ادامه داده است.
این فرودگاه که زمانی با مساحت کم برای هواپیماهای کوچک سمپاشی محصولات زراعی بود، از یک باند ۵۰۰متری در سال ۲۰۰۷ به ۱۰۰۰متر در سال ۲۰۱۴ و در سال ۲۰۲۰ به ۱۵۰۰متر رسیده است که به پهپادهای بزرگتر و دوربردتر، مانند مواردی که در حمله هوایی ایران به اسراییل در ماه گذشته مورد استفاده قرار گرفت، امکان پرواز می‌دهد. آشیانه جدیدی در سال ۲۰۲۱ به مجموعه کنار باند فرودگاه اضافه شد.
اطلاعات سازمان مجاهدین خلق ایران در داخل کشور از منابع مختلف از جمله برخی از داخل سپاه، نشان می‌دهد که مرکز گنجینه که تاکنون مخفی مانده است، میزبان سرکردگان تروریست منطقه است، گروه‌هایی به‌ویژه مانند حزب‌الله لبنان، که در حال حاضر در سراسر خاورمیانه هرج و مرج ایجاد می‌کنند.
 
تلگراف به‌نقل از اسناد افشا شده توسط کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت می‌افزاید:
این مرکز علاوه بر آموزش و آزمایش پهپادها مانند هواپیمای دوربرد مهاجر که می‌تواند تا ۱۰۰۰مایل در ۲۴ساعت پرواز کند، مرکز آموزش خلبانی پهپاد نیز می‌باشد. بر اساس گزارشها از داخل رژیم، افراد در گروه‌های کوچک متشکل از چند شبه‌نظامی آموزش می‌بینند.
بر اساس اطلاعات فاش شده از سوی گروه هکری «قیام تا سرنگونی»، وزارت دفاع و پشتیبانی رژیم از نیروهای مسلح، ۹۴۹هکتار (حدود ۹.۵کیلومتر مربع) در منطقه گنجینه شمال قم را برای ایجاد این مرکز در اختیار گرفته است.
 
حسین عابدینی، معاون نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران گفت: تحولات ماههای اخیر ثابت کرده است که سر مار از نظر جنگ‌طلبی و صدور ترور در خاورمیانه، رژیم آخوندی در تهران است».
آقای عابدینی افزود: جنگ‌افروزی رژیم ایران در خارج از کشور به‌عنوان ترفندی برای منحرف کردن تمرکز از ناآرامی در داخل است که جرقه آن در سال ۲۰۲۲ زده شد.
آقای عابدینی گفت: «خامنه‌ای، ولی‌فقیه رژیم، بر اثر مماشات جری‌تر شده است و نسبت به انفعال جامعه جهانی و اعمال نکردن عواقب جدی برای فعالیت‌های شرورانه رژیمش احساس اطمینان می‌کند».
وقت آن است که سپاه در لیست تروریستی قرار داده شود. این پیش نیاز ضروری برای صلح و آرامش در منطقه و جهان است».
داگلاس بری، کارشناس ارشد هوافضای نظامی در مؤسسه بین‌المللی مطالعات استراتژیک، گفت: تأمین پهپادها برای حزب‌الله لبنان و حوثی‌ها در یمن به ایران اجازه می‌دهد تا یک مرکز واقعی برای آزمایش طراحی، عملکرد و دقت موشکهای خود داشته باشد.
وی افزود: سیستم‌های صادراتی هم‌چنین به ایران این امکان را می‌دهد که ببیند چگونه آنها کار می‌کنند.
تهران این قابلیتها را در اختیار شبکه بازیگران منطقه‌یی خود قرار می‌دهد تا بتواند بر رفتار آنها تأثیر بگذارد و برای برخی از رقبای منطقه‌یی خود اقدامات مخرب قابل توجهی انجام دهد».
 
حسین عابدینی معاون نمایندگی شورای ملی مقاومت در انگلستان- مصاحبه به سیمای آزادی ۱۷ اردیبهشت
با سلام و درود به شما و به بینندگان سیمای آزادی
در رابطه با مقاله مهمی که روزنامه سراسری دیلی‌تلگراف امروز منتشر کرده چاپ کرده، همان‌طور که می‌دانید در این افشاگری که از منابع مختلف از جمله از درون ارگانهای رژیم به‌دست آمده، مقاومت ایران از یک مرکز بسیار مهم آزمایش و آموزش خلبانی پهپادهای دوربرد به افسران سپاه پاسداران و مزدوران گروه‌های نیابتی رژیم که در استان قم واقع شده و تا همین روزها هم رژیم آنرا مخفی نگه داشته بود، پرده برداشت. بر اساس همین افشاگری بنا بر اطلاعات مشخص شخص ولی‌فقیه رژیم خامنه‌ای از سال ۱۳۸۳ یعنی ۲۰سال پیش شخصاً بر پروژه پهپادی رژیم نظارت کرده و دستور تمرکز، تقویت و توسعه سریع فعالیت‌های ساخت پهپاد توسط صنایع هوایی قدس را صادر کرده. صنایع هوایی قدس ارگان اصلی سازنده پهپادهای رژیم آخوندی است. خب این به‌خوبی نشان‌دهنده جایگاه این سیستم پهپادی در دستگاه نظامی رژیم است و به همین خاطر هم رژیم آخوندی با تمام قوا تلاش می‌کنه که از افشای وجوه مختلف این سیستم خودداری کنه و به همین دلیل این افشاگری یک ضربه جدی دیگری است به ماشین جنگ‌طلبی و بحران سازی رژیم و یکبار دیگه به‌خوبی نشان می‌دهد که همان‌طور که در خود مقاله هم آمده بود سر مار جنگ‌طلبی و ترور در کل منطقه، رژیم آخوندی است. این نکته‌ای هست که اکنون بیش از هر زمانی در سطح جهانی روشن شده و بسیاری از سیاستمداران و سیاست گذاران در سطح جهانی به آن ا‌ذعان می‌کنند.
البته اجازه بدید من یک نکته دیگر را هم تأکید کنم که این افشاگری جزیی از مجموعه افشاگریهایی هست که مقاومت ایران به‌عنوان یک وظیفه ملی و میهنی در طی سالیان انجام داده و مشخصاً در ماههای اخیر از جمله ما شاهد افشای سوء‌استفاده رژیم از ایران‌ایر برای اهداف شوم و ضدمیهنی‌اش و یا افشای مراکز آموزش دریایی مزدورانش در یمن بوده‌ایم که توسط رسانه‌های اصلی انگلیس نیز منعکس شده و به اون پرداخته‌اند.    
🙏لطفا به اشتراک بگذارید