جهان از بدسگالانش تهی کن
چنان کز شیخک بی شرم طرار
نزدیک به ۵ دهه از حیات سازمان مجاهدین خلق ایران در جنگ مستمر و روزانه با دیکتاتوری آخوندی که امان و آسایش و آینده‌داری را از او گرفته است، می‌گذرد.
ضربات سهمگین ناشی از قیام اخیر توسط مقاومت مردمی با پیشتازی کانون‌های شورشی که بر پیکر فرتوت و ناتوان ولی وقیح و نظامش فروآمده، او را وادار کرده که به هر خس و خاشاکی بیاویزد تا شاید چند صباحی به عمر ننگین خود بیفزاید.
 
بنابراین تضاد اول و آخر رژیم، موضوع قیام و آلترناتیوی است که ظرفیت و توان رهبری قیام‌های اخیر را داشته است. به همین دلیل، تمرکزش را روی مجاهدین گذاشته تا شاید بتواند با شیطان سازی و در نهایت تروریسم آنها را از سر راه خود کنار بزند.  
در همین مسیر فاشیسم مذهبی با الگوبرداری از دیگر دیکتاتورهای تاریخ همچون هیتلر و موسولینی و پینوشه، با تهدید و فشار گذاشتن بر خانواده ها، آنها را برای پیش بردن توطئه های جنایتکارانه اش و شیطان سازی علیه مجاهدین به خدمت میگیرد. چنانچه در پایداری ۱۴ساله مجاهدین در اشرف و لیبرتی، مزدوران رژیم و عوامل عراقی‌اش برای مشروعیت بخشیدن به حملات جنایتکارانه‌شان، با سوءاستفاده از اهرم خانواده در پشت درب اشرف و لیبرتی، سیرک‌های وزارتی به‌راه انداخته و با جنگ کثیف روانی از طریق ۳۲۰بلندگو به صورت شبانه روزی مشغول تهدید و ارعاب و لجن پراکنی علیه ساکنان اشرف بودند.  
یا اینکه در یک سناریوی وزارتی و نمایش مسخره، در فیلمی به نام «سرهنگ ثریا» تعدادی از خانواده‌های نجاستی را گردآورد تا شاید مددرسان خواب‌های پنبه‌دانه ولی‌فقیه شوند. رژیم که شاهد گرایش روزافزون زنان و جوانان به مجاهدین است هر روز بر حجم این لجن پراکنی ها و حملات میافزاید.
در این مصاف، وظیفه تاریخی، انسانی و ملی هر ایرانی آزاده ای است که با سر خم نکردن در مقابل دیکتاتور خونریز ارتجاع کمک‌رسان مردم به پاخاسته و جوانان قیام آفرین شده و حرمت خون شهیدان را پاس داشته و نگذارند که رژیم و مزدوران پلیدش از زیر تیغ قیام‌ها جان به در ببرند.
کسانی که خط وزارت اطلاعات را با شرکت در توطئه‌ها علیه مجاهدین بعنوان تنها آلترناتیو این رژیم پیش می‌برند، عملاً در مقابل دیکتاتور سر فرود آورده و به خدمت آن درآمده‌اند.  
میدان دادن به این حربه کثیف فاشیسم مذهبی خیانتی فراموشی ناپذیر به آرمان آزادی قیام آفرینان و شهیدان قیام است.
بار دیگر  آب پاکی را روی دست جاهلان رذل زمانه می ریزم و این واقعیت را یک‌بار دیگر به گوش عوامل انجمن نجاست و رژیم مفلوک آخوندی و سربازان بدنامش که با صورتی آدم‌نما ولی سیرتی بدسگال و موذی و فاسد به دنبال حفظ نظام ولایت فقیه هستند می رسانم، نه سه بار بلکه هفت بار دیگر تکرار می‌کنم: که هر یک از ما اعضای مجاهدین برای آزادی و رفاه مردم و کشورمان به سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران ملحق شده‌ایم و در هر بخش از تاریخچه سراسر ابتلا و آزمایش چند دهه، مسیر ماندگاری و پایداری پرشکوه برای پیروزی را پشت سر گذاشته‌ایم. در تمامی این مراحل بر این باور و ایمان بوده‌ و هستیم که تنها راه خلاصی مردم و کشورمان، عمل کردن به راهی بوده که مجاهدین به رهبری برادر مسعود از همان ابتدای سرنگونی دیکتاتوری سلطنتی در مقابل این رژیم اتخاذ کردند و هر روز که می‌گذرد بیش‌ از پیش حقانیت این راه، خودش را در چشم دوست و دشمن بارز کرده و می‌کند.  
با امید به طلوع مهر تابان آزادی و آبادی ایران زمین بر سرتاسر میهن ستم دیده ایران زیباترین وطن.
فریدون ندائی-  اردیبهشت ۱۴۰۲ 
     
🙏لطفا به اشتراک بگذارید