در علم پزشکی وقتی سلول‌های سرطانی تشخیص داده شدند، باید بلافاصله نابود شوند، چون رشد این سلول‌ها مرگ و نابودی به همراه خواهد داشت.

این قانون برای هر مشکل و تضادی صادق است، به‌خصوص در پهنه‌های سیاسی و اجتماعی.

از روز نخست روی کار آمدن رژیم آخوندی بحران، جنگ و تروریسم در خاورمیانه شکل جدیدی به خودش گرفت.

خمینی با تحریک دولت وقت عراق جنگی را به دو کشور تحمیل کرد که نتیجه آن ویرانی هر دو کشور بود،

در حالی که پایان دادن جنگ امکانپذیر بود و طرف عراقی هم دنبال آن بود، اما این خمینی بود که برای سرکوب جامعه به جنگ نیاز داشت:

خمینی: صدام حسین دستش را دراز کرده برای این‌که با ما مصالحه کند با او مصالحه نداریم ما نمی‌توانیم باهاش مصالحه کنیم

به موازات جنگ‌افروزی، سیاست تروریسم رژیم هم در منطقه پیشروی می‌کرد،

انفجار مقر تفنگداران آمریکایی در بیروت در سال ۱۳۶۲، انفجار مرکز نظامیان آمریکا در خبر عربستان در سال ۱۳۷۵، کشتار آمریکاییان در عراق که خودشان اعتراف کردند صدها آمریکایی به دست این رژیم به‌قتل رسیدند، نمونه‌هایی از کارهای تروریستی رژیم آخوندی است. البته پرونده تروریسم این رژیم بسیار از این حرفها قطورست.

جنگ‌افروزیهای رژیم بعد از جنگ و ایران و عراق ادامه داشت، قاسم سلیمانی در سوریه و بشار اسد بیش از نیم میلیون تن از مردم سوریه به کشتار کردند، یمن را به ویرانه‌ای تبدیل کردند، در عراق انواع و اقسام گروه‌های تروریستی را سازماندهی کرده و به جان مردم این کشور انداخته است.

اما سیاست مماشات با این رژیم باعث شد که رژیم جری‌تر و وحشی‌تر بشود و الآن آتش تروریسم و جنگ‌افروزی رژیم به دامن خودشان رسیده است.

مقاومت ایران بارها و بارها فریاد زده که برای رهایی از تروریسم و جنگ‌افروزی در منطقه باید سراغ سر مار در تهران رفت، افعی ولایت سلسله‌جنبان تروریسم و جنگ‌افروزی در منطقه است.

در جنگ غزه هم خامنه‌ای آتش‌افروز این جنگ است و هر روز بیگناهان کشتار می‌شوند.

در این خصوص مسعود رجوی رهبر مقاومت ایران روز ۵ آبان گفت: «تنها طرفی که از درد و رنج مردم غزه و یهودیان بی‌گناه سود می‌برد، استقبال می‌کند و در ته دل راضی و خوشحال است سر مار ولایت در تهران، خامنه‌ای بانی اصلی جنگ برای سدبستن در برابر قیام مردم ایران است».

البته رهبر مقاومت بارها و بارها در طول سالیان به منبع شر و اختاپوس عمامه‌دار ارتجاع و بنیادگرایی تأکید کرده است، یک نمونه در روز ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ که در اطلاعیه شمارهٔ ۶ ارتش آزادیبخش ملی ایران گفت: همه می‌دانند که خلیفه ارتجاع در تهران، اختاپوس عمامه‌دار ارتجاع و بنیادگرایی است که با دست درازی در عراق و سوریه و لبنان و یمن، صلح و آرامش را در این منطقه از جهان ربوده است. پدرخوانده مالکی و بشار و حزب‌الشیطان و دیگر شبه‌نظامیان در عراق و سوریه و لبنان و یمن است.

خامنه‌ای در دیماه ۹۵ می‌گفت که اگر جلوی «فتنه‌گران» را در سوریه نمی‌گرفتیم «باید در تهران، خراسان و اصفهان جلوی آنها را می‌گرفتیم». در خرداد ۹۶ هم گفت: «در سوریه اگر این کاری که سرداران با ارزش ما انجام دادند، انجام نمی‌دادند، حالا باید در همین دور و بر و اطراف با اینها می‌جنگیدیم. باید در همین خیابانهای خودمان و شهرهای خودمان با اینها مبارزه می‌کردیم».

خامنه‌ای (خرداد۹۶): «در سوریه هم همین طور اگر این کاری که سرداران با ارزش ما انجام دادند، انجام نمی‌دادند، حالا باید در همین دور و بر و اطراف با اینها می‌جنگیدیم. باید تو همین خیابانهای خودمان و شهرهای خودمان با اینها مبارزه می‌کردیم»

سرطان تروریسم و جنگ‌افروزی در منطقه رژیم آخوندی است و اگر جامعه بین‌المللی در برخورد با تروریسم جدی باشد باید سر مار ولایت را هدف قرار بدهد نه این‌که با سیاست مماشات و مدارا با این رژیم علیه مردم ایران و صلح در جهان عمل کند.
لطفا به اشتراک بگذارید: 

🙏لطفا به اشتراک بگذارید