برغم همه دود و دم‌های حکومت، واقع امر این است که این حکومت اکنون در محاصره قهر انقلابی و خشم  مردم است. برغم همه سرکوب‌های ظالمانه و کشتار و اعدام، تصویر واقعی از جامعه ایران این نیست که مردم ندانند دارند چه کار می‌کنند و حکومت با فراغ بال درحال پیشبرد سیاست خود است. اصلا این طور نیست.
واقعیت این است، محاصره حکومت توسط مردم هر روز تنگتر و کشنده‌تر می شود و جامعه و جوانان به طور خاص درحال حرکت به سمت قهر انقلابی هستند.
به این شواهد نگاهی بیندازیم:
مجتبی یوسفی عضو هیأت‌رئیسه مجلس روز سه‌شنبه ۲۳خرداد با وحشت به صحنه آمد و گفت: «من دیروز اخبار را گوش می‌دادم شاید بالای سه چهار تا فقط دیروز نیروی انتظامی شهید داد. در ایذه و باغ ملک، بحث امنیت در عین این‌که ما امنیت کلان کشور خوب است ولی اتفاق‌هایی داره می‌افته، مخصوصاً در وفور سلاح که باید یک فکر عاجلی برایش بشه نمیشه، روزانه شاهد باشیم اینها را باید فکر عاجلی برایشان کرد».
افزایش قهر انقلابی مردم
در خبرها آمده بود:
ساعت ۲ و نیم بامداد روز پنج شنبه ۲۵خرداد ماه ، یک پاسدار حرامزاده بنام «عیسی شویچی» فرمانده پایگاه مقاومت بسیج مدافعین ولایت  در شهر ‎اهواز ، بدست جوانان انقلابی کشته شد.
-چهارشنبه ۲۴ خرداد یک بسیجی و آدم فروش در بلوچستان توسط قهرمانان بلوچ از پا در آمد
– پاسدار  سجاد امیری عضو نیروی قدس سپاه که یکشنبه ۲۱ خرداد با قهر انقلابی جوانان در کرمانشاه به درک واصل شد، علاوه بر شرکت در سرکوب معترضین در استانهای کرمانشاه و  کردستان در آبان ۹۸،در سرکوب خونین معترضین در نقاط مختلف شهر تهران در پائیز ۱۴۰۱ نیز نقش مهمی داشت.
– کشته شدن یک پاسدار و زخمی شدن دو پاسدار دیگر در اسلام آباد غرب
سپاه پاسداران  اعلام کرد: شب گذشته(چهارشنبه) تنی چند از پاسداران سپاه به منظور دستگیری یک نفر مظنون به شهرک جهاد واقع در شهرستان اسلام آبادغرب اعزام شدند.بر اثر درگیری صورت گرفته ۲ نفر از کارکنان سپاه بر اثر اصابت گلوله از ناحیه پا مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.در این درگیری پاسدار «مهدی شاه‌ملکی» به دلیل شدت جراحات وارده کشته شد.
اگر رد بسیجی کشی و پاسدار کشی را پی بگیریم می بینیم عدد بزرگی را تشکیل می دهد.
روزنامه فاشیستی کیهان عطف به همین اوج گیری قهر انقلابی است که یادداشت روزش را به آن اختصاص داده و برای نیروی سرکوبگر مویه سر می‌دهد.
کیهان از افزایش قهر انقلابی مردم می‌گوید
 کیهان در قسمتی از یادداشت خود نوشت:
عصر یکشنبه۲۱خرداد سروان «محمد قنبری» …حین ماموریتی که برای جلوگیری از آسیب به مردم در حاشیه یک جشن تولد پرحاشیه در حال انجام بود، قربانی قدرناشناسی (بخوانید در آتش قهرانقلابی )یک جوان که دروغ‌های رسانه‌های دشمن و ادعاهای مادری متوهم را باور کرده و جاهلانه کینه مدافعان امنیت را مشق خود کرده بود شد.
کیهان سپس لیست بلندبالایی از نیروهای سرکوبگری که طی سال جاری توسط مردم و جوانان کشته شدند را ارائه کرد و نوشت؛
«رسول مهدوی‌پور» رئیس‌پلیس مبارزه با مواد مخدر زرندیه در درگیری با قاچاقچیان،
«حسن بادامکی» و «علی غنی باتدبیر»، «محمد جمال‌زاده»، «یونس سیفی‌نژاد»، «ناصر حیدری دژ» دو افسر و سه سرباز شهید در حمله ‌اشرار به مرزبانی سراوان
«محمدمهدی احمدی» سرباز درگیری مرزی با طالبان
«یاسر عبدلی» در راه نجات یک مادر و دختر از چنگ آدم‌ربایان در بم
«محمدرضا اسداللهی» فرمانده پاسگاه انتظامی چارک بندرلنگه در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر
 «مهدی‌ هادی» حین عملیات مبارزه با قاچاقچیان مشروبات الکلی در زنجان
«مسعود پرکاس» رئیس‌پلیس مبارزه با موادمخدر دریابانی هرمزگان
«سعید ربیعی»، از کارکنان کلانتری 13 اهواز در عملیات دستگیری قاتل فراری
«مهدی یزدی» در عملیات مبارزه با یک شرور در اصفهان،
«علیرضا شهرکی» رئیس‌پلیس آگاهی سراوان
«سجاد قدمی» از کارکنان مرزبانی قروه در عملیات پایش مرزی
«محمد نظری» حین پایش مرزی در ارومیه،
 «سعید مریدی» بر اثر اصابت گلوله
«قربانعلی پیری» فرمانده پاسگاه مرزی ساسولی زابل
کیهان سپس چنین نتیجه گیری کرد که؛ نکته پایانی اینکه، نباید از این نکته کلیدی غفلت کرد که مسئولان امر باید تمام و کمال مراقب حفظ اقتدار و تامین سلامت و حفاظت از جان ماموران و مدافعان امنیت باشند و اگر کمبود قانونی یا نقصی در این مسیر وجود دارد باید برطرف شود از جمله به ‌روز ‌رسانی و بهبود قانون استفاده از سلاح توسط ماموران پلیس در ماموریت‌ها، چیزی که در دنیا امری پذیرفته و مسلم است.
همانطور که لیست کشته شدگان دو هفته اخیر و نیز لیستی که کیهان منتشر کرده نشان می‌دهد که نیروی سرکوبگر حکومت در هر کوی و گذری مورد تهاجم مردم و جوانان هستند. قهر انقلابی بدنبال سرکوب خونین قیام مردم درسال ۱۴۰۱ افزایش چشمگیر داشته و قطعا در آینده این قهر انقلابی آتشین‌تر  و کوبنده تر می‌شود.    
🙏لطفا به اشتراک بگذارید