عاطفه یحیی‌آغا ـ رئیس‌جمهور کوزوو (۲۰۱۱ تا ۲۰۱۶) 
انقلاب کنونی تحت رهبری زنان ایرانی ممکن است چالش‌برانگیز باشد اما زنان ایرانی در این نبرد به‌تنهایی نمی‌جنگند صدها و هزاران نفر از ما در کنار آنها و آرمان و تعهدشان برای جامعه‌یی فراگیر و عادلانه در ایران ایستاده‌ایم زنان ایرانی نشان می‌دهند که مبارزه برای حقوق خود و ایستادگی برای حقیقت و آرمان چیست. 
در ایران یک مبارزه داخلی در جریان است که در آن ایرانیان شجاع در آرزوی پایان دادن به‌ظلم خفه‌کننده در داخل وطن خود هستند در این مبارزه زنان ایرانی به‌عنوان رهبران بی‌باک تغییر ظاهر شده‌اند که شجاعانه از پیشرفت دفاع می‌کنند.
سناتور الس آمپه ـ عضو سنای بلژیک
زنان ایرانی قهرمان‌تر از آن هستند که هر گونه نظام پادشاهی بتواند به‌آن برسد آنها برای تاج‌وتخت و قدرت نمی‌جنگند آنها برای آزادی می‌جنگند.
رژیم ایران بسیار ضعیف است این رژیم از زنان ایران و از سازمان مجاهدین می‌ترسد زیرا خواهان یک جمهوری با جدایی دین و دولت و دموکراتیک هستید.
کنفرانس بین‌المللی در بروکسل در سالگرد قیام سراسری ـ قسمت پنجم ـ۲  
 
لطیفه آیت‌بالا – نمایندهٔ پارلمان بروکسل
زنان و دختران ایرانی به‌مبارزه برای برابری و آزادی خود ادامه می‌دهند و امروز رهبری این مبارزه به‌طور خاص در کسی تجسم یافته که برای ما افتخار بزرگی است که او را همراه خود داریم او خانم رجوی است.در مبارزه برای آزادی زنان ایرانی یک الگو و یک رهبری الهام‌بخش را یافته‌اند. در چهار دههٔ گذشته او در خط‌مقدم دفاع و نهادینه‌کردن رهبری سیاسی زنان در جنبش مقاومت ایران قرار داشته است.
تعهد او، امروز تعهدی تزلزل‌ناپذیر برای آزادی، دموکراسی و برابری زن و مرد است و حمایت او از تحقق رهبری زنان، به‌بسیاری از زنان در سراسر کشور و سراسر جهان امید و الهام بخشیده است.
نینا پسیان-جوامع زنان ایرانی در اروپا
سالگرد قیام خونین سال ۱۴۰۱ با یاد و نام مهسا و بیشمار جوانان، نوجوانان و کودکانی که به‌دست دژخیم جنایتکار آخوندی بخاک و خون افتادند، گرامی باد.
آن‌چنانکه در بیانیه حمایت از زنان مقاومت ایران آمده در قیام مردمی ۱۴۰۱ رژیم کاری‌ترین ضربه و تهاجم را از طرف زنانی دریافت کرد که برای آنان حتی هویت انسانی هم قائل نبود و سهمشان از رژیم تنها سرکوب، بی‌عدالتی، زندان و شکنجه و اعدام بود این شیرزنان بزرگ‌ترین دشمن ملایان و رهبری کننده صحنه‌های نبرد و قیام شدند.
آزاده ضابطی - رئیس کمیتهٴ وکلای ایرانی در انگلستان
اکنون فرصت مناسبی برای من هست که به‌عنوان رئیس مشترک کمیته حقوقدانان ایرانی در انگلستان مختصراً توجه شما را به بیانیه ۱۰۰۰ زن برجسته از پنج قاره و از ۶۷ کشور جهان جلب کنم که حمایت خود را از زنان شجاع ایران و نقش محوری آنها در این قیام، اعلام کرده‌اند.
در میان امضاکنندگان، خانمها و آقایان، ۵۰ رئیس‌جمهور فعلی و سابق و هم‌چنین نخست وزیران، وزراء، ۱۷۵ نماینده مجلس، برندگان جایزه نوبل، هنرمندان، ورزشکاران و... وجود دارد، که همگی طرح ۱۰ ماده‌ای خانم رجوی برای ایران فردا (آینده) را تأیید کرده‌اند. این واقعاً یک دستاورد فوق‌العاده است .
 
لطفا به اشتراک بگذارید:     
🙏لطفا به اشتراک بگذارید