سناتور جوزف لیبرمن – کاندیدای معاون رئیس‌جمهور آمریکا (۲۰۰۰)
رئیسی باید به‌خاطر جنایت‌هایش در جایگاه یک متهم در مقابل دادگاه جنایی بین‌المللی در لاهه قرار بگیرد. 
هیچ نیروی مؤثری به‌جز شورای ملی مقاومت به رهبری خانم مریم رجوی و مجاهدین خلق ایران در داخل کشور برای خم کردن قوس عدالت به سمت آزادی برای مردم ایران وجود ندارد.
 به این جنبش که جلوتر از زمان خود است نگاه کنید که توسط زنی باذکاوت، قدرتمند، دارای اصول و میهن‌پرست رهبری می‌شود که رهبری او تغییرات اساسی برای مردم ایران ایجاد کرده: خانم مریم رجوی و من مفتخرم که در کنار او ایستاده‌ام.
در ایران کانون‌های شورشی سازمان مجاهدین در قلب مبارزات این جنبش قرار دارند و به همین دلیل است که آخوندها به شکلی وحشیانه به سازمان مجاهدین حمله می‌کنند.
سناتور رابرت توریسلی: 
رئیسی یک قاتل است دستانش خون‌آلود است، خون دهها هزار شهید نسل‌کشی ۶۷ روی دستهای اوست.
آنچه مردم ایران می‌خواهند ایرانی آزاد و دموکراتیک است، دولتی متکی بر سنت‌های واقعی مردمی با فرهنگی غنی ایران، خانم رجوی با طرح ۱۰ ماده‌ای برای آینده
این مایه افتخار است که امروز در کنار همه شما هستم و خطاب به مریم رجوی، امروز به شما احترام می‌گذاریم و از رهبری شما برای سرنگونی این رژیم تشکر می‌کنیم. خانم رجوی متشکرم. من می‌دانم، اکنون که به همه شما که امروز در اینجا جمع شده‌اید نگاه می‌کنم، چهره‌های شما را می‌بینم و صداهای شما را می‌شنوم، اما می‌دانم که هر یک از شما نماینده کسی است که دوستش داشتید اما شهید شد، کسی که به او اهمیت می‌دادید اما زندانی شده است، یک فرد که برای شما مهم بوده اما شکنجه‌شده است. یادشان را گرامی می‌دارید شما به زندگی آنها احترام می‌گذارید. باعث افتخار من است که در کنار شما هستم.
لطفا به اشتراک بگذارید:     
🙏لطفا به اشتراک بگذارید