جلسه در سنای آمریکا - سیاست ایران - مقابله با تهدیدات رژیم در دوران قیام مردم برای آزادی – قسمت سوم بخش اول

سخنرانیهای: 

سفیر سام براون بک-سفیر آمریکا برای آزادی مذهبی ۲۰۲۱ – فرماندار آرکانزاس ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۸

ژنرال وسلی کلارک: کاندیدای ریاست‌جمهوری ۲۰۰۴، فرمانده نیروهای ناتو در اروپا ۲۰۰۰

لیندا چاوز: مدیر پیشین روابط عمومی کاخ سفید. 

سفیرسام براون بک: تا زمانی که آخوندهای حاکم در تهران در قدرت هستند، صلح در خاورمیانه هرگز برقرار نخواهد شد. بزرگ‌ترین مانع صلح در خاورمیانه آخوندهای حاکم بر ایران هستند.

دولتهای غربی باید از کسانی حمایت کنند، که به‌دنبال آزادی برای مردم ایران هستند و دموکراسی را به ایران می‌آورند. این پاسخ واقعی به آنچیزی است که در حال حاضر در خاورمیانه در حال وقوع است.

پیام من به دولت ایالات متحده این است که تنها راه ما به سوی صلح در خاورمیانه، تغییر رژیم در تهران است که توسط مردم ایران انجام می‌شود. زمان فشار حداکثری بر رژیم ایران است.

ژنرال وسلی کلارک: ما امروز در خاورمیانه در یک بحران هستیم. عامل اصلی این بحران ۴۰ سال تهاجم تروریسم و تجاوز و آرزوی هژمونی منطقه‌یی دیکتاتوری دینی در ایران است. ما بارها و بارها تلاش کرده‌ایم تا این رژیم را به جامعه جهانی بیاوریمو بارها و بارها شکست‌خورده‌ایم.

اکنون زمان تغییر رژیم در ایران است. زمان آن رسیده که رژیم خامنه‌ای را نامشروع اعلام کنیم، برای بیش از ۴۰ سال، مردم ایران تحت سرکوب وحشیانه‌ای قرار گرفته‌اند. آخوندها رژیمی را ایجاد کرده‌اند که بر پایه فساد، ظلم و قتل بنا شده است.

جایگزینی برای دیکتاتوری دینی وجود دارد جامعه جهانی باید از این جایگزین حمایت کند. من شاهد شجاعت، تعهد، دوام و پایداری شگفت‌انگیز سازمان مجاهدین بوده‌ام من اشرف۳ را دیده‌ام و با افرادی که توسط این رژیم شکنجه شده‌اند ملاقات کرده‌ام این سازمانی است که برای دهه‌ ها در دفاع از حقوق مردم ایران ایستاده است. برنامه آن یک حکومت دموکراتیک، آزادی مذهب، احترام به حقوق‌ بشر و آزادیهای سیاسی است.

لیندا چاوز مدیر پیشین روابط عمومی کاخ سفید: ما در خاورمیانه تا زمانی که رژیم آخوندها برکنار نشود، صلح نخواهیم داشت. این تنها با مجاهدین خلق  و شورای ملی مقاومت میسر می‌شود. که من دهها سال با آنها کار کرده‌ام.

این سازمانی است که آرزوی دموکراسی برای مردم ایران دارد. خانم رجوی یک طرح ۱۰ ماده‌ای ارائه کرده است، که در واقع آزادی‌های مدنی و حقوق مدنی را به مردم ایران می‌دهد و به مردم ایران این امکان را می‌دهد که رهبران خود را انتخاب کنند. 

وقتی به آنچه در خاورمیانه می‌گذرد نگاه می‌کنیم. نمی‌توانیم چشم خود را از آنچه در ایران می‌گذرد و آرمانهای مشروع مردم ایران برداریم.

جلسه در سنای آمریکا - سیاست ایران - مقابله با تهدیدات رژیم در دوران قیام مردم برای آزادی – قسمت سوم بخش دوم

 
لطفا به اشتراک بگذارید: 

🙏لطفا به اشتراک بگذارید