تظاهرات یاران شورشگر دریوتوبوری 

 محکومیت فیلم سازی ابلهانه رژیم

برای سیاست شیطان سازی علیه مجاهدین و مقاومت ایران 

خامنه‌ای جنایت پیشه  سرنگونی در پیشه 

نسل قیام می‌جوشد    ایران می‌خروشد 

می‌جنگیم  می‌رزمیم  ایران‌ رو پس می‌گیریم 

سرمار ولایت عامل هر جنایت 

مرگ برخامنه‌ای   لعنت بر خمینی 

 نسل قیام میجوشد ایران میخروشد 

 میجنگیم می رزمیم ایرانو پس میگیریم  

 یک صد سال جنایت مرگ بر این ولایت

ابوالقاسم رضایی:اخیرا آخوندها به ابعاد فعالیت نیروهای نیابتی سیاسی اش افزوده است . گرچه با لو رفتن بخش کوچکی از شبکه نیروهای نیابتی  رژیم توسط سمافورد این نیروها افشاشدندوضربه سختی خوردند ولی نفوذ در ارگانهای غربی وسو استفاده از امکانات غرب توسط رژیم گسترده تر ازآن است که تصور میشد.همین الان در بحبوحه کشتار واعدام روزانه درایران . درمیان بحران های اجتماعی اقتصادی اجتماعی ، در زمانی که مردم ایران زیر فشار فقر استخوانهایشان خرد میشود وهر روز شاهد اعتراض اقشار مختلف مردم ایران در شهرهای ایران  هستیم ، و در گرماگرم کشتار های منطقه نیروهای نیابتی اش را در غرب علیه مقاومت ایران بسیج کرده است.نمونه اش ساختن یک فیلم سفارشی وزارت اطلاعات علیه مقاومت ایران واشرف است 

فیلمی که سناریوی اش توسط وزارت دیکته شده است ودر راستای سیاست های شیطان سازی آخوندهاست . البته موضوع   فیلم جدید نیست وسالهاست که رژیم روی این موضوع بغایت انسانی شیطان سازی میکند و فیلم های مختلف درست میکند. در حالی که انتقال فرزندان مجاهدبن درزیر بمباران های وحشتناک در عراق برگ زرینی درتاریخ مقاومت ایران برای انتقال کودکان بیگناه بود بدون این  که حتی کمترین آسیبی کسی ببیند،جانیان رژیم آخوندی این مسئله را موضوع شیطان سازی قرارداده وتعدادی مزدور را برای تبلیغات حول این موضوع بکار گرفته اند.این فیلم با استناد به حرفهای ۴ نفر خودفروخته  از میان به قول خودشان ۹۰۰ یا هزار کودک ساخته شده   واسم آن را هم گذاشته اند مستند. سرتاپای این فیلم پوشاندن حقیقت و وارونه جلوه دادن واقعیات درجهت خواست های رژیم و وزارت اطلاعات آخوندها  است.

این روزها همه میدانند میلونها زن و کودک درجریان جنگ اوکراین به خارج اوکراین اعزام شدند که ۸۰ درصد انها را کودکان وزنان تشکیل میدادند. 

قبلش هم  درجریان جنگ جهانی دوم ۷۰۰۰۰ کودک در جنگ معروف به جنگ زمستانی  از فنلاند به کشورهای سوئد و  سایر کشورهای اروپایی  فرستاده شدند.

آیا خانواده این کودکان گناهی مرتکب شدند؟بله از جانب رژیمی که منطقی جز کشتارواعدام ندارد، هرکاری مانع کشتارجمعی بشود جرم وگناه است،

رژیم همزمان دو فیلم در طی ماههای اخیر  درست کرده است. یکی در داخل ایران به نام سرهنگ ثریا که موضوعش «خانواده ها در اردوگاه اشرف» است ویکی هم نسخه خارجی آن «کودکان دراردوگاه اشرف».

حتما سرنوشت فیلم اول را میدانید. کارگردان آن گفت بعد از درست کردن این فیلم همه همکارانم من راطرد کردند  . حتی نزدیک ترین دوستانم و من نمیدانستم که مجاهدین این همه سمپات مخفی دارند.

این فیلم دوم  هم نفرت مضاعف مردم ایران را برای سازندگان و مجریان آن به همراه خواهد داشت.ولی رژیم باید مطمئن باشد، همانطور که بیش از ۲۰۰ فیلم وسریال وبیش از۵۰۰ کتاب و ۴۰سال شیطان سازی نتوانسته دردی از آنها دوا کند وهنوز ترس از پیوستن جوانان به مقاومت و انقلاب، بصورت وقفه ناپذیر سراپای رژیم را فراگرفته  ، این نوع فیلم های سفارشی وزارت اطلاعات هم فقط میزان ترس ووحشت رژیم را  از مردم و مقاومت ایران  نشان میدهد.

مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر 

سقوط آیت الله خواست تمام دنیا 

 اعدام زندان شکنجه دیگر اثر ندارد  خامنه ای ضحاک 

  دمکراسی آزادی با مریم رجوی 

 نابودی ولایت با میتوان و باید 

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: 

🙏لطفا به اشتراک بگذارید